December 30, 2011

Selamat tinggal bloggie !

Sedih + Pilu - Bebas x Disiplin = Huru hara
Nie lahh jawapan yg aku boleh berikan sekarang . . nak kena tinggal dunia yg penuh kebebasan untuk sesuatu yg lebih bermakna . . ramai yg kata positif nyaa kalau kita join PLKN nie . . ok fine aku terima . . tapi semua tu keluar dari mulut orang yg tak senasib dgn aku . . maybe nie entry aku yg last sebelum berbulan bulan pulak untuk entry baru . . perasaan teruja pown ada jugakk . . biasa lahh nak bergaul dgn org2 yg tak pernah kita kenal dan berlainan kaum pulakk macam mana tu . . aku rasa semua nie macam biasa shj berjauhan dgn family . . kan dah biasa stay kat asrama . . apa yg nak di takutkan . . doa kan aku success yekk . . heyy awak yg membaca itu saya ucapkan terima kasih kerana sudi membaca artikel bebelan saya nie yg ada kalanya mengarut dan kadang2 terlalu beremosi . . biasa lahh kat sini tempat aku luah kan segalanyaa . . apa yg aku rasa dan pandangan aku semuanya tentang aku . . apa yg aku tulis itulah diri aku . . perubahan itu perlu untuk sesuatu yg lebih baik . . aku tak sabar nak lihat diri aku tiga bulan dari sekarang . . insyaalah aku akan menjadi lebih baik . . amin . . 



No comments:

Post a Comment