December 24, 2011

Jangan mudah tewas !

Aku takkan sesekali berundur lahh . . tu bkn jenis aku tao ? . . penat2 aku bikin itu ini senang2 jaa kao comment mcm tu . . sakit hati tao ? . . kalau kau rasa bagus sangat tunjuk lahh kat aku . . mulut kau eeee geramm aku !! . .  
kau tak penah pikir susah payah aku buat semua tu . . kalau setakat nak comment mcm tu kao bolehh blaahh laa aku tak perlu kao !  . . bnyak lagi org suka daripada org berjenis kao . . mereka boleh lakk kao puji tp yg kaum kerabat kao sendiri nie kao keji . . lain kali kalau nak comment mcm tu baik lahh simpan jaa sorg2 . . xyah nak bagitau kat semua org . . aku mmg benci jenis kao nie . . sedar diri kao sekarang nie berpijak kat mana ? . . sedar lahh sebab adanya org2 mcm kao lahh anak2 muda xlehh cari makan . . jenis yg mcm kao nie mmg lahh tak guna . . lansung tak bagi peluang kat anak2 tempatan yg kao pandang tu yg seberang  jaaa. .  aku bosan berurusan dgn kao . . lepas nie aku berjanji akan menjadi lebih baik n pada masa tu kita lihat sama ada comment kao tu betol ka salah ?... [ ME HATE FAKE PEOPLE ]

No comments:

Post a Comment