January 21, 2012

Pulang bercuti . .

Hye bloggie . . lama aku tak ucap hai kat kowg . . aku kat sini baik2 sajaa . . hidup kat PLKN sgt best . . rugi untuk sesapa yg tak pergi . . mula2 aku rasa kosong . . tp lama2 aku rasa seronok . . pengalaman yg aku dpt mungkin xleh di beli dgn wang ringgit tnpa titik peluh yg mengalir . . bnyak perkara yg best . . kawan2 ramai sgt rasa macam bebas jaa kt sana walau hakikatnya aku terkurung kt tengah2 hutan bukit . . pda hari pertama aku masih malu2 nak bergaul dgn org tapi smpai 2 . . 3 minggu aku dh biasa . . pada hari 2 semua wira di potong rambot . . aku rasa sedih syg kt rambot aku . . nak wt cmna kan nie kan khilafnya . . so aku terima . . cuaca pagi kt sana lain dari kita yg tinggal di paras normal . . kat atas sana cuaca dingin menusuk . . dpt tengok matahari terbit mmg sesuatu yg xleh aku lupa . . kabus2 yg saling mengaburi mata melitupi kaki bukit dan memutihkan lagi pandangan aku . . berbaris pada setiap pagi bkn halangan ntok aku sahut cabaran . . menyanyi lagu Negaraku dan PLKN dn penuh semangat tu yg jurulatih selalu ckp . . kelas multi skill pulak mmg lain dari yg lain . . mula2 maybe kita akn rasa mcm kelas tadika . .tpi disebalik itu ada mesej besar yg terselit . . ini juga mengajarkan kita cara2 berkomunikasi . . banyak lagi yg boleh aku cerita tapi begitulahh . . mmg tiada had pengalaman yg aku dpt walau pun cuma baru 3 minggu stay kt sana apatah lagi baki 6 minggu lagi . . mmg bnyak lagi yg aku boleh cerita . . sebak ;,((


No comments:

Post a Comment