December 1, 2011

Penyesalan


let me out !

"Hello awak kenal saya lagi tak?..urmm sebenarnya saya nak mintak maaf dengan awak..dahulu saya ada sakitkan hati awak..saya rasa berdosa sangat dengan apa saya buat..niat saya bukan nak kembali tagih cinta awak..tidak sama sekali..tetapi hanya ingin meminta maaf..saya selalu tipu awak..depan awak bilang cinta..belakang awak urmm..saya mainkan cinta awak..saya tak kisah kalau awak nak marah saya..marahlah sebab itu yang saya patut dapat..saya tahu awak kecewa dengan saya..tapi sekarang baru saya rasa apa yang awak rasa selama ni..saya mengaku saya jahat..tapi dengan kemaafan dari awak cukuplah menenangkan kehidupan saya pada esok hari..sudilah awak memaafkan saya..tulus dari hati terimalah penyesalan saya.."

Dengan ini saya mencari insan ini:
* Nur Ezryn ( Kulai Jaya,Johor)
*Aisyah (Selangor)
*Eira (Selangor)
*Nazatul Shima (Kuantan,Pahang)

contact me if you know these girl...

No comments:

Post a Comment