November 30, 2011

Aku yang Asing..

Kao hebat..aku tak setandig kao...kao cantekk n ak pulak x sepadan gn kao..cukup lah sekadar menjenguk kehidupan kao setiap hari..mungkin dgn ini aku boleh rasakan secebis bahgia yg kao rasakan..aku gembira kini kao sudah ada jantung hati..dan aku pulakk ermm...aku masih di belenggu kesalahan lalu..di sini aku nak buat satu pengakuan..dahulunya aku memang pemain cinta..aku lansung xkesian tentang hati perempuan..pagi dgn orang nie..tghari,petang dan malam pulakk dgn orang lain..tu lahh seharian aku sebelum aku kenal apa itu cinta..dahulunya perkataan itu sangat mudah aku ucapkan..sesatu masa sampai empat lima orang aku bercinta..macam2 alasan selalu aku berikan..setibanya saat pengajaran aku di uji secukupnya..satu demi satu pergi tinggalkan aku..adapun yg tinggal curangi aku..sama lahh dgn apa yg aku telah lakukan..fair and deal..
Namun setelah beberapa purnama..aku menjadi fobia...takut dgn bayang2 sendiri..dgn segala kesalahan aku yg lalu..tiga perkataan teragung itu macam sesuatu yg amat besar utk aku luahkan..kini aku sendirian..meski ramai kawan wanita tp tak seorang pun buat aku terlahir semula rasa itu..aku fobia akan kesalahan aku..apa patut aku lakukan..aku macam berada di tengah2 antara dua rasa..cukuplah pengajaran yg aku terima..di petik daripada filem, cinta yang di cari akan pergi,tetapi cinta yg di nanti akan kekal sejati..ermmm,mungkin belum tiba masanya..hanya lagu yg menjadi kenangan, hanya lagu yg menjadi ingatan, seandainya masa itu kembali semula ingin memiliki lebih dari itu...mungkin kah ini yg tertulis di tangan takdir ku terima perpisahan ini....-THE END-

No comments:

Post a Comment