December 20, 2011

Lauhan hati bekas pelajar sekolah . .

Nie cerita pasal pengalaman kawan aku  . . dia sekarang nie belajar dekat UNISEL . . masa kat sekolah dulu dia kata dia tak sabar2 nak habis sekolah tak nak dah bangun awal2 pagi hape lahh . . tapi bila dah berpijak kat universiti rindu pulak dia kat sekolah . . teringat balik masa belajar dalam kelas dulu . . cikgu tengah mengajar kat depan yg belakang tu pulak sibuk jaa sembang . . ahaha normal lahh tu kan ?.. so, pada sapa2 yg masih bersekolah tu ambil lahh kesempatan dan masa anda bersama rakan2 sebelum semuanya tamat . . dahulu kawan aku nie boleh dikatakan playboy laa jugak . . tapi bila jejak jew kaki kat universiti tu terus lupa tentang perempuan2 dulu . . bagi dia kat sana tu bermacam2 jenis perempuan ada rambabg ohh mata dan satu lagi dia bagitau aku perempuan kat sana semua open minded gilaa lahh senang gila nak dekat . . xdak dah orang yg nak kata "pheeewwit ngorat awek ka hang nie" ?.. budak2 kat sana semua nya open lahh . . so don't worry laa pasal cinta ka hape kew semua bisa di atur . . aku tulis nie pown dari apa yg dia ceritakan kat aku . . tapi yg menjadi masalah adalah cara kita sendiri nak uruskan masa . . kat sana nanti macam2 kerja kena buat dengan assignment lahh hape lahh . . so siapkan diri anda untuk menjdi lebih sibuk . . dan kepada semua bloggie yg masih bersekolah nikmati lahh hari persekolahan anda walaupun terpaksa mengeluh sebab rasa tak cukup lagi cuti sekolah nie . . muda hanya sekali so kita enjoy lahh kawan !

No comments:

Post a Comment