December 22, 2011

Memori PMR . .

Aku nak mengucapkan sekalung tahniah kepada para bloggie yg dpt result cemerlang dlm PMR . . tp pada yg kurang bernasib baik tu try harder lahh dlm SPM . . kegagalan bukan lahh bermakna yg kita harus mengalah . . cari jalan lain untuk membalas semua dendam terhadap result korg yg kurang memuaskan tu . . yg dpt result bgos jgn lahh syok sangat . . bersyukur lahh kpd tuhan dn laksanakan sujud syukur . . jgn terlalu bangga akn kejayaan kita selagi matlamat sebenar kita belum tercapai . . kan SPM belum di redahi lagi ?. . Chopp2 . . aku nak cerita pasal memori aku pulakk masa ambil result PMR memandang kan hari nie korg dpt result . . aku pown nak lahh jugak share sikit . . pada pagi yg terang benderang tu aku bersama lahh dgn kwn2 melangkah gagah ke sekolah . . hanya dgn satu matlamat  jeng3 . . cewahhh  bkn main puitis ayat aku . . ktorg lepak dulu sebelum gerak masuk dewan ambil result . . ada yg dtg dgn mak pak tp aku dgn member2 sori lahh parent is not allowed . . sebenar nyaa dh awal2 lagi dh boleh ambil result tu tp kami stay kat luar biar yg lain ambil dulu result . . biasa lahh hero hindustan memang hebat time last2 . . sorg demi sorg keluar ada yg suka dn duka . . bila kwn baik aku keluar dgn parents dia bagitau kta dia dpt 7A . . fuhhh ! gilaa mantap hang nie . . dia tu dlm kelas boleh dikatakan kurang pandai sikit lahh dari aku . . bkn nak belagak tp kenyataan . .ahaha . . so aku pown terus masuk dewan . . jumpa cikgu kelas mintak slip periksa . . cikgu bg kat aku jaa aku tak tengok lagi . . aku doa dulu pd tuhan agar result aku baik . . dgn bismillah aku open  ! . . jeng3 aku dpt semua A . . 8A !!! . . whata fish !! . . aku terus slam dgn cikgu kelas aku dan semua guru sebelum balik . .    
sampai jaa kt umah tak sorg ada . . semua pergi keluar mana entah . . aku sunyi jaa tp xkesahh . . sesampai nyaa mereka aku tipu kata result aku teruk . . tp kt tangan aku sua slip periksa . . bila emak aku tengok jaa . . terus dia terkejut . . AMIN . . sekarang hanya menghitung hari untuk satu lagi memori . . iaitu SPM . . 



No comments:

Post a Comment