December 19, 2011

Lagu Cinta . .

Hari ni aku nak dedahkan lagu2 cinta aku dengan my ex-girls . . semua orang mesti ada punyer . . bila sorg2 jaa aku terperok kat ceruk bilik tu layan lagu . . haha . . biasa lahh tu . . lagu2 tu mesti lahh ada kaitan dengan hubungan cinta kita . . ada suka dan ada gak yg duka . . lagu pertama 6ixth Sense - Maafkan . . lagu nie aku dengar bila teringatkan gadis ' E ' . . dia nie lahh cinta pertama aku . . aku sayang dia sangat . . lirik2 lagu nie jelas mengambarkan keadaan aku sekarang ataupun selamanya . . kami berpisah disebabkan kawan aku sendiri . . kawan baik aku tuu . . dia nie jadi orang tengah antara aku dan dia . . tapi lama2 aku rasa macam kawan aku nie dah tertangkap cintan dengan awek aku tu . . pastu aku amaran laa dia . . then dia nie gi report kat awek aku then awek aku tu marah aku . . aku tak berniat pun aku cuma cemburu jaaa. . tak bolehkah ? . . tapi kawan aku tu terangkan yg selalunya awek aku tu akan tanya kan dia pasal aku . . but yg aku cemburu sangat tuu awek aku nie boleh cerita kan segalanyaa kat kawan aku macam hobi nyaa yg suka kumpul duit syiling . . sedangkan aku nie yg bF dia pown tak pernah tahu . . ada jugak rahsia yg paling besar . . awek aku nie tipu aku pasal umur dia . . setahu aku dia nie 15 tahun sebaya dengan aku masa dua tahun lalu . . tapi rupa2 nyaa muda setahun 14 taon . . aku tak kesah kalau kau muda . . hape kew tu bkan masalah lahh . . tapi kenapa kawan aku tu yg tahu semua nie . . sampai sekarang aku tak bertegur dengan dy nie walaupun bersekolah yg sama . . aku tak henti2 hantar mesej dan call awek aku tu nak minta MAAf . . tapi lansung tak berjawab . . lagu nie adalah tanda kemaafan aku  . .

No comments:

Post a Comment