December 13, 2011

Si Gadis Lain . .

Hey kawan apa yang kau mengarut nie ?..kau sekarang sudah couple ?..bukan dulu kau sibuk cerita kat aku pasal boyfriend kau tu..selalu gak kau suruh aku topup kan untuk kau..biasa lahh budak asrama..kita kat sekolah macam kawan rapat jaa..masa tu kau pun tahu aku sudah berpunya..tapi kenapa dalam beberapa hari sahaja aku dengar dari mulut orang lain yang kau dah couple ?..abis mana perginya insan yang kau sayang sangat tu..aku mengaku aku memang pernah ada hati kat kau..tapi aku buang semua tu sebab kita masing2 dah berpunya..okay fine !!..dia laki tu kawan aku kau tahu tak ?..dia pernah jadi teman sekamar dengan aku..aku rasa ada dua kemungkinan sahaja..first aku rasa kau tipu aku yang kau ada boyfriend..secondly aku rasa kau couple dengan dua orang iaitu kawan aku tu dengan balak lama kau..selepas aku dengar berita nie aku malas laahh nak tengok muka kau..aku tak kisah lahh nak jadi hape dengan kau..aku tak pernah mintak kau jadi apa2 pon untuk aku..tapi cuma satu jaa..tolong laa jujur dengan apa yang kau cakap..aku sakit hati teruk lahh dengan kau..yang kawan aku yang lain semua gembira dapat tengok sesama kita bercinta..tapi okay lahh sapa lahh aku nak arah kau nak buat apa2..aku memang tiada kaitan lagi dengan kau..do what you want but please don't hurt my friend..i never forgive what you have done if you are cheating him !!!.. beware..hope korang bahagia selalu..aku nak perkembangan kau lepas aku keluar dari PLKN..see you soon kawan.. :)

No comments:

Post a Comment