December 17, 2011

My Jantung Aty

Aku rindu My Jantung Aty aku . . memang kita sudah lama xcontact tapi semenjak aku siapkan Chenta Kilometer aku asyik teringat kan kau sahaja . .cerita kita memang sudah tamat setahun yg lalu tapi aku masih rasa yg kau masih ada untuk aku . . mana lahh kau sekarang? . . mesti banyak kan yg nak kita cerita kan tentang hidup masing2 . . ermm, klau lahh aku jumpa Fb kau kan bagus . . tapi aku dah try search xdpt lorh . . maybe ini takdir kita . . dulu tiap hari tak lepas2 aku dari phone asyik mesej dengan kau sjaa . . kau pulak selalu panggil aku My jantung Aty buat selama - lamanya . . aku memang sudah agak satu perpisahan yg sebegini akan terjadi . . ingat lagi aku bila malam tu aku nyanyi kan kau Lagu Tidur bila kau nak tidur . . haha kau macam budak2 . . selama kita bercinta kau panggil aku 'Atok' dan kau pula 'Nenek' nie melambangkan betapa tinggi nyaa harapan kita sampai ke akhir hayat senantiasa bersama tapi takdir tidak sebegitu . . hati aku menjerit memanggil2 nama kau . . tentu kau tak dengar . . aku berserah pada takdir setelah berusaha . . amin   ( >.< )

No comments:

Post a Comment