December 5, 2011

Mengapa harus kita bermusuh ?

Bukan salah aku ataupun engkau tp masalahnya bila aku cuba dekati kau sahaja kau endahkan aku..how bad you treat me !..kita pilih arah berlainan walaupun dalam satu jalan yang sama...kenapa harus begitu ?..kau bukan sesiapa pun..artis kew ?..haha xdak lansung lorh..so xyah laa nak sombong sesama kita kawan..dahulu aku pun macam kau jugak..tapi sekarang aku paham apa itu ertinya kawan..bukan sekadar bila kau perlu sahaja..tp bila dia perlu juga kau patut bersamanya itulah namanya kawan..bumi ini bulat..berpusing berapa darjah pown last2 kau kat tempat sama jugak..aku mengaku aku ada rasa sayang kat kau tp salahkah perasaan itu ?..tak bolehkah kau buat aku macam biasa sahaja..sama macam kawan2 kau yg lain..itupun sudah cukup bagiku..at least aku ada juga tempat kat hidup kau..bukan macam sekarang namanya kawan tp serupa lawan sahaja aku nie..hentikan semua sikap kau tu..mungkin sekarang kau berdiri tanpa pertolongan kawan2...tp mana tahu satu masa nanti kau berlari2 cari bantuan..so anggaplah orang kat sekeliling kau semua macam kawan walaupun kau tak serapat mana pun dengan diorang..peace shall bring you happiness !

To All Miss FACEBOOK-ers
Sincerely from my deep heart . . . .

No comments:

Post a Comment