November 8, 2011

S.P.M

Akhirnya SPM yg selama ini aku tunggu telah tiba..aku agak gementar tp aku cuba selindung dgn bergelak ketawa..aku sudah tidak study dgn gigih sesangat mcm trial dahulu..sbb aku xnak minda aku stress..tu lahh pesanan org dulu2...aku akn kekal kan apa yg telah aku buat dlm trial lepas tp aku akn lebih fokus..sbb trial lepas aku bnyak hilang markah..huih rugi ooh klau sesuatu yg kita tao nak jawab tp xdpt marks..lain lahh yg aku xtau lansong..aku akn target sesudah tamat semua paper..sbb hanya aku sendiri shj tao kekurangan dn kelebihan aku..hmm..aku harap semua pelajar 5KA3 dpt keputusan yg baik..aku tao kta boleh buat dgn lebih baik lagi tp cuma kita malas shj..aku happy sgt dpt enjoy dgn hampa hari nie..harap kita x lost touch bila selesai semua..aku harap sgt kta masih bleh jd kawan..sebab FRIENDS NEVER END..

KEJURUTERAAN AWAM 3 BACTH 2010-2011

Korg semua kawan aku !

No comments:

Post a Comment